~أشهد أن لا إله إلا الله وأشهد أن محمدا رسول الله~

Sunday, July 15, 2012

~Mico dah takde.. ;'( ~

http://matcuoi.comBismillah..
Assalamu'alaikum wbt..
mood : sangat sedih..
http://matcuoi.comhttp://matcuoi.comhttp://matcuoi.com
Ni la gambar Mico yang sebenar..comel kan? :'( tapi dah takde dah..huhuhu..


Sedih ni mungkin tak dapat digambar dengan kata-kata mahupun emoticon-emoticon di atas..
sebab sangat sedih ni..;'(
Mico dah takde.. rasa macam tak percaya!
Dia meninggal dunia dah..kucing comel tu..
Doakan cik ngah.. Kucing mane lagi nak doakan cik ngah ni..
cik ngah sedih sangat ni Mico..
cik ngah akan jaga anak-anak Mico..insyaAllah!
Mico tahu tak..anak Mico, kak long dah beranak dah..
Dapat 3 baby comel-comel..
2 warna putih, sama macam Mico..
1 lagi warna putih tompok-tompok hitam..
Diorang sangat comel..
Macam Mico..

Em, Mico..cik ngah rindu...tak sempat tengok Mico untuk kali terakhir..
Mico meninggal kat rumah jiran dalam stor..
Masa adik ana jumpa Mico, badan dia dah keras..
Mico.. cik ngah terkilan..masa dengar Mico dah takde..
Mico.. terima kasih.. Mico kucing baik..
Mico tak pernah curi makanan.. Mico patuh aje..
Mico.. cik ngah sedih sangat..
Ummi, adik-adik.. mesti sedih sangat-sangat..
Takpe Mico.. Allah mesti jaga Mico, kan?
http://matcuoi.com
Mico.. terima kasih sebab pernah bahagiakan hati kami sekeluarga dengan kerenah kamu.. ;'(
Sayang Mico..

Mico dah takde.. kita pula bila lagi? Allah.. ambil iktibar la ya..
walaupun dengan kematian seekor kucing.. ;'(

*apakah? huhu..apakah ketidakmatangan saya sudah kembali? :'( takdelah..sedih aje..

Assalamu'alaikum wbt..




~^^~Subhanallah..Alhamdulillah..Laa ilahaillallah..Allahuakbar~^^~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The Cutest Blog ^^,


Copyright© All Rights Reserved halaqahcinta-muslimah.blogspot.com