~أشهد أن لا إله إلا الله وأشهد أن محمدا رسول الله~

Friday, January 20, 2012

~Setelah lama menyepi..~

Bismillahirrahmaanirrahiim...
Assalamu'alaikum wbt sahabat-sahabat! Setelah lama menyepi.. http://matcuoi.com

I'M BACK!!!
http://matcuoi.com

Sekarang ni, insyaAllah ana akan cuba mengubah sedikit gaya bahasa ana kepada yang lebih matang mungkin.. Erm, matang? Iyalah.. ana dah 19 sekarang! (tapi macam tak berubah pun..)
http://matcuoi.com

Allah.. umur dah semakin meningkat,
Amalan tidak ditingkat-tingkat,
Macam mana hidup hendak berkat,
Dosa makin menghimpit erat,
Buatkan hati hitam pekat,
Sebab tu istighfar janganlah liat..
http://matcuoi.com

Astaghfirullahal azhim..
Astaghfirullahal azhim..
Astaghfirullahal azhim..

Biasalah manusia..kadang-kadang nak kena ingatkan, baru nak buat, kan? Ana la tu.. astaghfirullah..
Jom..ana nak mulakan post yang pertama pada tahun ni dengan istighfar..boleh? Yuk sama-sama yuk..


Aku memohon ampun Ya Allah, Maha Penerima Taubat,
Aku memohon ampun Ya Allah daripada segala dosa,

Tambahkan kepadaku ilmu yang berguna,
Berikanlah aku amalan yang dimakbulkan,
Kurniakan kepadaku rezeki yg meluas,
Terimalah taubat kami dgn taubat nasuha…
Ameen..
http://matcuoi.com

Oke, ana berhenti kat sini dulu ya! Beristighfarlah selalu ya.. Moga dapat menjentik pergi kegusaran dalam hati kita, insyaAllah.. Ana turut mengajak diri ana sendiri.. Huu~ Assalamu'alaikum wbt!

~^^~Subhanallah..Alhamdulillah..Laa ilahaillallah..Allahuakbar~^^~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The Cutest Blog ^^,


Copyright© All Rights Reserved halaqahcinta-muslimah.blogspot.com