~أشهد أن لا إله إلا الله وأشهد أن محمدا رسول الله~

Sunday, April 10, 2011

~1..2..3..Start blogging lagi!~


Assalamualaikum w.b.t..http://matcuoi.com

Sihatkah fizikal? Iman? Ana? Alhamdulillah sihat, cuma batuk2 siket aje.. hehe..
Lama btul rasanya ana xberblogging, kan? Dah sbulan lebih dah.. :)
Maaf la sahabat2.., dah lama xupdate blog, ana menghilang kat suatu tempat..ehhe~
Alhamdulillah, tempat tu sangat menarik! Sekarang ni ana tengah cuti dalam shari dua lagi kut, nanti baru nak pergi sana lagi, kalau tidak pun, mungkin awal lagi.. huhu~



Berita AWANI, berita segenap dimensi.. kua3~ Ni berita yang pertama, Mico dah bersalin dah! 3 ekor anak dia.hee~ semua tu warna hitam campur coklat sket2.. Ahha~ dah besar pun diorang..
Alhamdulillah! Walaupun hitam, tetap kiut..hehe~ Ana rasa papa diorang yang hitam tuh.. Kucing kat sebelah rumah.. Sekarang Mico dah jadi ibu tunggal.. Masa ana nak balik rumah hari tu, umi ana ada cerita (masa duk dlm kereta) yang Mico dah ada anak angkat.. Adess! anak angkat plak? hee~ sebenarnya umi ana ternampak seekor anak kucing yang baru lahir ditinggalkan kat garaj tepi rumah kami.. Kecik lagi anak kucing tu, sebab tu umi ambik & letak dalam sangkar skali dengan Mico & anak2nya..haha~ Skang da jadi 4 ekor.. wee~

Oke, (masih siaran langsung dari astro AWANI) berita keduanya plak adalah, in sya'Allah kakak ana dah nak bersalin dah! wuu~ Hari ni la.. waa..sakit kan bersalin? macam tu la agaknya umi kita rasa bila nak lahirkan kita.. Ya Allah, besarnya pengorbanan ibu2.. rahmatilah mereka ya Allah! Ameen..
http://matcuoi.com

Oke..stakat ni dulu untuk hari ni ya! hehe~ Nanti ana tulis2 lagi, in sya'Allah!
Membangun bersama Islam,salam ukhuwwah fillah dari ana..
Wallahu'alam..Wassalam..http://matcuoi.com



~^^~Subhanallah..Alhamdulillah..Laa ilahaillallah..Allahuakbar~^^~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The Cutest Blog ^^,


Copyright© All Rights Reserved halaqahcinta-muslimah.blogspot.com