~أشهد أن لا إله إلا الله وأشهد أن محمدا رسول الله~

Monday, February 21, 2011

~Award Dari MiSs PurPLe??~

Assalamualaikum w.b.t..http://matcuoi.com

Award? Adess..heheh! Ni first time ana wat awrd nih..huu~
Jadi atau tak, tu laen kira okeh! kuikuikui..

Yang penting, nih ikhlas nih dari sudut ati yang paling dalam lagi gelap gelita nih..http://matcuoi.com
Walopum ta cantik dan award nih biasa2 aje, terimalah seadanya ya! ehhe~

Ni lah awardnya..khas untuk sahabat2 ana yang sudi jadik kawan kat blog buruk ana nih..
hehehe..
Ada 2..tapi ana tatau nak bagi yang mana..hee~ Sahabat2 sume pilih sendiri la ya?
http://matcuoi.com
Yang mana satu....pilihan kalbu..lalala~



Err..pilih..pilih..

http://matcuoi.com


Huhu..memang ta sempurna, tapi tu aje la yang ana mampu buat stakat nih..
in sya'Allah..kalo seandainya aku telah dewasa..akan kucapai segala citaku harapanmu..
akan ku balas kasihmu..ayah dan ibu.. eh nape termenyani lagu nestle lak ni..erm..
Haa..kalo nanti ana dah pandai wat comey2..ana wat la lagi ya! in sya'Allah..

Oke, huh..entri kali ini sangat ringkas kurasakan..kuikuikui..

Membangun bersama Islam, Salam ukhuwwah fillah dari ana..
Wallhu'alam..Wassalam..

http://matcuoi.com


~^^~Subhanallah..Alhamdulillah..Laa ilahaillallah..Allahuakbar~^^~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The Cutest Blog ^^,


Copyright© All Rights Reserved halaqahcinta-muslimah.blogspot.com