~أشهد أن لا إله إلا الله وأشهد أن محمدا رسول الله~

Saturday, July 3, 2010

Zikir Rindu

Assalamualaikum w.b.t...

Alhamdulillah akhirnya ana ada kesempatan juga nak menulis kat blog baru ni..
hehe..happynya dapat buat blog..

Erm..hari ni nak kongsi satu puisi yang ana create sendiri tapi mungkin xbest bg korang kuuut...huhuuu..
xpela..nak tulis gak..
Tajuknya...jeng..jeng..jeng..!!!

ZIKIR RINDU

Subhanallah..Maha Suci Allah..
Rabbku berkata..
Kun faya kun! Jadilah!
Maka jadilah engkau,engkau,engkau dan aku!
Kuasanya tiada tara..
Akal dan pancaindera itu buktinya..

Alhamdulillah..segala puji bagi Allah..
Yang menjadikan seluruh alam semesta..
Pelbagai jenis makhluk,warna dan bentuk..
Tidakkah syukur di hati mengetuk??

Allahuakbar..Allah Maha Besar..
Tiada yang lain selain Dia..
Islam yang syumul, nikmat tak terkira..
Ajaran dari pelbagai sudut dan cara..


Subhanallah..Alhamdulillah..Allahuakbar..
Zikir rindu beralun di hati..
Ucapan yang paling Dia sukai..
Moga kita sentiasa diberkati..
Dengan nikmat cinta Ilahi..

Cinta Ilahi cinta sejati..
Cinta abadi cinta hakiki..
Cinta ukhrawi cinta yang suci..
Cinta Allah bahagia menanti..


Harapan ana moga kita semua akan dapat nikmat CINTA SEBENAR dalam kehidupan kita ni!
Ameeen...



~^^~Subhanallah..Alhamdulillah..Laa ilahaillallah..Allahuakbar~^^~

5 comments:

taniameow said...

Salam..

Na! Pernah baca atas meja Na nih! Ngeh3.. :p

srikandicintaliyana said...

Wassalam..
Cik Anisa(waa..bestnye name..)
..heheheh..
mane ade kat meja? kan Na de antar kat SEMARAK ari tuuu...hahah..

taniameow said...

hee..
yeye!
nama sy sememangnya best! :p

ehh..
haha..
yelaa..
wateva~
yg penting sy penah baca!
haha :p

srikandicintaliyana said...

tahu name best..hehe..

yela2...
awk mng kali ni..~^_^~
Thanks ya sudi jugak bace yg kita punye...hukhuhu..
terharu niiiiii....

taniameow said...

heeeeee!
tau xpa! :p

weeeehhoooooo!
mng ke?
hadiahnya mana ermm?? :p
hee..
hadiah sbab bacanya plak mana?? :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The Cutest Blog ^^,


Copyright© All Rights Reserved halaqahcinta-muslimah.blogspot.com